რეფლექსია
ტრეინინგის მერვე დღეს, კიდევ განვიხილეთ თვითეულ საქაღალდეში რა მასალებია შეტანილი.
I. კურსის რესურსებში - 21 საუკუნის უნარ-ჩვევები;
განახლებული ბლუმის ტაქსონომიის სიტყვები;
მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები - პრეზენტაცია.
მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები პროექტებისათვის
მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების მაგალითები.
პორთფოლიოს შეფასების რუბრიკა.
II. სასწავლო პროექტის გეგმა: - გეგმის შაბლონი.
ჩემი პროექტის პრეზენტაცია.
III. მოსწავლის ნიმუში - პრეზენტაცია.
ბუკლეტი.
IV. ფოტო, აუდიო ვიდეო მასალა - სურათები,რომლებიც გამოვიყენეთ პროექტზე მუ-
შაობის დროს.
V. საავტორო უფლებები - გამოყენებული ლიტერატურის ლინკების ჩამონათვალი.
VI. შეფასებები - რუბრიკა - მოსწავლის სავარაუდო ნამუშევრის შეფასება.
მოსწავლის თვითშეფასების ფორმა.
თანატოლთა შეფასების ფორმა.
მასწავლებლის დაკვირვების ფორმა.
პრეზებტაციის ჩეკლისტი.
ვ-მ-ვ.
შეფასების სტრატეგიები.
პროექტის კონცეფსიის კითხვები.
ჯგუფზე დაკვირვების შეფასების ჩეკლისტი.
მოსწავლის დაკვირვება ჯგუფური მუშაობის უნარზე.
VII. სასწავლო პროექტის დამხმარე - ბუკლეტი - ფასილიტაცია.
პრეზენტაცია.
მოსწავლის ბარათები - დიფერენცირება.
II. სასწავლო პროექტის გეგმა: - გეგმის შაბლონი.
ჩემი პროექტის პრეზენტაცია.
III. მოსწავლის ნიმუში - პრეზენტაცია.
ბუკლეტი.
IV. ფოტო, აუდიო ვიდეო მასალა - სურათები,რომლებიც გამოვიყენეთ პროექტზე მუ-
შაობის დროს.
V. საავტორო უფლებები - გამოყენებული ლიტერატურის ლინკების ჩამონათვალი.
VI. შეფასებები - რუბრიკა - მოსწავლის სავარაუდო ნამუშევრის შეფასება.
მოსწავლის თვითშეფასების ფორმა.
თანატოლთა შეფასების ფორმა.
მასწავლებლის დაკვირვების ფორმა.
პრეზებტაციის ჩეკლისტი.
ვ-მ-ვ.
შეფასების სტრატეგიები.
პროექტის კონცეფსიის კითხვები.
ჯგუფზე დაკვირვების შეფასების ჩეკლისტი.
მოსწავლის დაკვირვება ჯგუფური მუშაობის უნარზე.
VII. სასწავლო პროექტის დამხმარე - ბუკლეტი - ფასილიტაცია.
პრეზენტაცია.
მოსწავლის ბარათები - დიფერენცირება.
No comments:
Post a Comment