Sunday, July 7, 2019

VIII დღე



                                                           რეფლექსია

                       ტრეინინგის მერვე დღეს, კიდევ  განვიხილეთ თვითეულ საქაღალდეში რა მასალებია შეტანილი.
     I.  კურსის რესურსებში -  21 საუკუნის უნარ-ჩვევები; 
                                               განახლებული ბლუმის ტაქსონომიის  სიტყვები;
                                               მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები -  პრეზენტაცია.
                                              მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები პროექტებისათვის
                                              მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების მაგალითები.
                                             პორთფოლიოს  შეფასების რუბრიკა.
  II.  სასწავლო პროექტის გეგმა:  - გეგმის შაბლონი.
                                                             ჩემი პროექტის პრეზენტაცია.
  III. მოსწავლის ნიმუში - პრეზენტაცია.
                                               ბუკლეტი.
  IV. ფოტო, აუდიო ვიდეო მასალა -  სურათები,რომლებიც გამოვიყენეთ პროექტზე მუ-
                                                                  შაობის დროს.
  V. საავტორო უფლებები - გამოყენებული ლიტერატურის ლინკების ჩამონათვალი.
 VI. შეფასებები  -     რუბრიკა - მოსწავლის სავარაუდო ნამუშევრის შეფასება.
                                    მოსწავლის თვითშეფასების ფორმა.
                                    თანატოლთა შეფასების ფორმა.
                                    მასწავლებლის დაკვირვების ფორმა.
                                    პრეზებტაციის ჩეკლისტი.
                                    ვ-მ-ვ.
                                    შეფასების სტრატეგიები.
                                    პროექტის კონცეფსიის კითხვები.
                                    ჯგუფზე  დაკვირვების შეფასების ჩეკლისტი.
                                    მოსწავლის დაკვირვება ჯგუფური მუშაობის უნარზე.
  VII.  სასწავლო პროექტის დამხმარე -  ბუკლეტი - ფასილიტაცია.
                                                                       პრეზენტაცია.
                                                                        მოსწავლის  ბარათები  - დიფერენცირება.
                                                             

  
    
                       


No comments:

Post a Comment